- Strona Główna
- O nas
- Nasze grupy
- Nasz Personel
- Nasze sale
- Zajęcia dodatkowe
- Uroczystości
- Jadłospis
- Bajki Pani Asi
- Kalendarium
- Galeria zdjęć
- Rozkład dnia
- Praca Metodą Projektów
- Rekrutacja
- Przygotowanie dziecka do przedszkola
- Katalog Wartości
- Statut przedszkola
- Akcje charytatywne
- Akcja "Ćwiczyć każdy może"
- Program "Szkoła na widelcu"
- Kontakt
- Archi-przygoda 2017
- BIP
- Archi-przygoda 2023
Dzisiaj | 30 | |
Wczoraj | 157 | |
Ten tydzień | 707 | |
Ostatni tydzień | 906 | |
Ten miesiąc | 3537 | |
Ostatni miesiąc | 3420 | |
Łącznie wizyt | 401344 |
Twoje IP: 3.235.154.65
,
Dzisiaj: Mar 29, 2024
Projekt sklep
Projekt „SKLEP”
Prowadzące : Patrycja Świniarek i Ewa Hoffmann
Grupa- 3- latki KRASNALE
Metoda Projektów to metoda uczenia się, która umożliwia dzieciom aktywne zdobywanie wiedzy o świecie oraz praktyczne jej wykorzystywanie. To uczenie się poprzez działanie oraz podążanie za swoją ciekawością. Podczas realizacji projektu dzieci poszukują odpowiedzi na nurtujące je pytania, stawiają hipotezy, sprawdzają swoje przypuszczenia oraz porządkują i utrwalają zdobytą wiedzę.
I ETAP Rozpoczęcie projektu – wybór tematu i przygotowanie do rozpoczęcia projektu:
- przygotowanie siatki pojęć na temat obecnego zasobu wiedzy spisanie przez nauczyciela na dużym arkuszu papieru skojarzeń dzieci, utworzenie listy pytań dotyczących tematu,
- stworzenie miejsca w sali na gromadzenie przedmiotów związanych ze sklepem przyniesionych przez dzieci i nauczycieli ( pudełka o różnych produktach, koszyki, portfele itp.,
- wzbudzanie zainteresowania tematem- zachęcenie do obserwacji i wymiany doświadczeń.
Etap II Realizacja projektu- szukanie odpowiedzi na pytania oraz wnikliwe zgłębianie tematu:
· segregowanie produktów do sprzedaży- utworzenie 3 sklepów,
· tworzenie kart płatniczych i kas,
· konkurs na nazwy sklepów,
· spotkanie z ekspertem – sprzedawcą w pobliskim sklepie,
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} · zabawy w sklepach z podziałem na role.
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
Etap III Zakończenie projektu-podsumowanie projektu i prezentacja efektów
· zaproszenie dzieci ze starszych grup, podzielenie się wiedzą i osiągnięciami., zaproszenie do wspólnej zabawy